de backoffice

 

Ask4benefits gaat voor een duurzame relatie met u als klant! Een efficiënte, deskundige dienstverlening is daarin onmisbaar. Daarom werken wij ook met een backoffice (serviceprovider). Deze backoffice neemt ons veel administratieve werkzaamheden uit handen, zoals het verwerken van mutaties, het afwikkelen van schades, contact met verzekeraars, incasso van de verzekeringspremies, het opmaken van nieuwe polissen en het verzenden daarvan. Door het uitbesteden van deze werkzaamheden kunnen wij ons focussen op datgene waar we goed in zijn en wat u van ons verlangt; deskundig advies!

Backoffice wordt Groene Hart Assuradeuren (GHA)

Tot nu toe was onze backoffice Boogaard Assurantiën/H&L Assuradeuren. Omdat de kwaliteit en continuïteit van onze dienstverlening niet meer door de huidige backoffice gewaarborgd kunnen worden, hebben wij besloten om per 1 november aanstaande over te stappen naar Groene Hart Assuradeuren (GHA) in Alphen aan de Rijn. GHA is onderdeel van VMD Koster Verzekeringsgroep (VMDK).

Waarom hebben wij gekozen voor GHA?

Deze moderne backoffice hecht, net als wij, veel waarde aan kwaliteit, service en duurzaamheid. De bedrijfsfilosofie en toekomstvisie van dit bedrijf passen dan ook geheel bij die van ons kantoor. Wij kunnen in deze samenwerking rekenen op een deskundig team, een modern klant- en polisadministratiesysteem en diverse schaalvoordelen.

Wat gebeurt er met uw verzekeringen per 1 november 2018?

Uw verzekeringen worden vanaf 1 november aanstaande op basis van de huidige voorwaarden en premies gecontinueerd (voorgenomen of reguliere aanpassingen van premies en/of voorwaarden door verzekeraars voorbehouden). Wanneer de verzekeringen in de volmacht van GHA kunnen worden opgemaakt, ontvangt u de polissen met de gegevens van Ask4benefits erop. Verzekeringen, zoals levensverzekeringen, die nu nog via Boogaard bij een verzekeraar lopen, worden op dezelfde wijze via het agentschap van VMDK/GHA voortgezet. Collectieve pensioencontracten, hypotheken, bepaalde verzuim- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en specialistische contracten, blijven vooralsnog rechtstreeks via het agentschap van Ask4benefits bij de betreffende verzekeraars lopen, zoals u dat nu dus al gewend bent.

Lopende wijzigingen en schadeclaims van voor 1 november:

Lopende mutaties en schadeclaims worden nog zoveel mogelijk door de huidige backoffice afgewikkeld.

Incasso van de premie

Uw facturen worden vanaf 1 november 2018 vanuit de administratie van GHA verstuurd. Wanneer u uw premies betaalt door middel van automatische incasso, zal die incasso volgens de gemaakte afspraken vanaf die datum worden voortgezet door GHA, of uw verzekeraar.

Ask4benefits is en blijft uw rechtstreeks aanspreekpunt !

Op het moment dat u advies of ondersteuning nodig heeft, zijn en blijven wij, als uw persoonlijk adviseur, uw eerste aanspreekpunt! De medewerkers van GHA zullen de zaken achter de schermen snel en op deskundige wijze afwikkelen. En natuurlijk kunt u altijd blijven rekenen op onze betrokkenheid en nazorg!

Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij u, samen met de collega’s van onze nieuwe backoffice, in lengte van jaren de kwaliteit en service kunnen verlenen waar wij voor staan!

Vragen? Neemt u dan contact met ons op, telefonisch of per e-mail!

Met vriendelijke groet,

Team Ask4benefits