Onze backoffice

 

Ask4benefits gaat voor een duurzame relatie met jou als klant! Een efficiënte, deskundige dienstverlening is daarin onmisbaar. Daarom werken wij ook met een backoffice (serviceprovider). Deze backoffice neemt ons veel administratieve werkzaamheden uit handen, zoals het verwerken van mutaties, het afwikkelen van schades, contact met verzekeraars, incasso van de verzekeringspremies, het opmaken van nieuwe polissen en het verzenden daarvan. Door het uitbesteden van deze werkzaamheden kunnen wij ons focussen op datgene waar we goed in zijn en wat de klant van ons verlangt; aandacht en deskundig advies!

Backoffice wordt Groene Hart Assuradeuren (GHA)

Tot november 2018 was onze backoffice Boogaard Assurantiën/H&L Assuradeuren (eind 2018 overgenomen door SAA). Omdat de kwaliteit en continuïteit van onze dienstverlening niet meer door die backoffice gewaarborgd kon worden, zijn wij per 1 november 2018 overgestapt naar Groene Hart Assuradeuren (GHA) in Alphen aan de Rijn. GHA is onderdeel van VMD Koster Verzekeringsgroep (VMDK). Groene Hart Assuradeuren vormt samen met een aantal andere volmachtkantoren NLG Verzekeringen.

Waarom hebben wij gekozen voor GHA?

Deze moderne backoffice hecht, net als wij, veel waarde aan kwaliteit, service en duurzaamheid. De bedrijfsfilosofie en toekomstvisie van dit bedrijf passen dan ook geheel bij die van ons kantoor. Wij kunnen in deze samenwerking rekenen op een deskundig team, een modern klant- en polisadministratiesysteem en diverse schaalvoordelen.

Wat gebeurde er met jouw verzekeringen per 1 november 2018?

Jouw verzekeringen zijn per 1 november 2018 op basis van de geldende voorwaarden en premies gecontinueerd (voorgenomen of reguliere aanpassingen van premies en/of voorwaarden door verzekeraars voorbehouden). Wanneer de verzekeringen in de volmacht van GHA konden worden opgemaakt, ontving je de polissen met de gegevens van Ask4benefits erop. Verzekeringen, zoals levensverzekeringen, die via Boogaard (of SAA) bij een verzekeraar liepen, werden op dezelfde wijze via het agentschap van VMDK/GHA voortgezet. Collectieve pensioencontracten, hypotheken, bepaalde verzuim- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en specialistische contracten, bleven en blijven veelal rechtstreeks via het agentschap van Ask4benefits bij de betreffende verzekeraars lopen, zoals je dat dus gewend was.

Lopende wijzigingen en schadeclaims van voor 1 november 2018:

Lopende mutaties en schadeclaims werden zoveel mogelijk door de oude backoffice afgewikkeld.

Incasso van de premie

Uw facturen worden vanaf 1 november 2018 vanuit de administratie van GHA verstuurd. Wanneer je jouw premies betaalt door middel van automatische incasso, zal die incasso volgens de gemaakte afspraken vanaf die datum worden voortgezet door GHA-VMD Koster, NLG , of jouw verzekeraar.

Ask4benefits is en blijft jouw rechtstreeks aanspreekpunt !

Op het moment dat je advies of ondersteuning nodig hebt zijn en blijven wij, als jouw persoonlijk adviseur, het eerste aanspreekpunt! De medewerkers van onze backoffice zullen de zaken achter de schermen snel en op deskundige wijze afwikkelen. En natuurlijk kun je altijd blijven rekenen op onze betrokkenheid en nazorg!

Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij jou, samen met de collega’s van onze nieuwe backoffice, in lengte van jaren de kwaliteit en service kunnen verlenen waar wij voor staan!

Vragen? Neem dan contact met ons op, telefonisch of per e-mail!

Met vriendelijke groet,

Team Ask4benefits